Poradna: Všeobecné dotazy
Všechny dotazy
Zpočátku nám přišlo divné, že se na to ptáš, ale po několika vlastních zkušenostech jsme se také setkali s e-shopy, které uváděly zboží skladem, i když ho měl ve skutečnosti skladem jen jejich dodavatel. My takhle zákazníky neklameme! Pokud je u výrobku informace „skladem“, znamená to, že je skutečně fyzicky u nás a můžeš si ho klidně ještě ten samý den osobně vyzvednout. Pokud na zboží nespěcháš, doporučujeme si ho nechat zaslat. Když objednávku odešleš do zhruba 11:30, ještě ten samý pracovní den opustí náš sklad a v rámci ČR ho můžeš očekávat hned následující pracovní den.
Omlouváme se, ale jak samotné filmy, tak i repliky zbraní, zbrojí, kostýmů a dalšího vybavení, které se v nich objevily, podléhají autorskoprávní ochraně. To si distributoři práv k šíření těchto děl důsledně hlídají a porušení těchto práv je postihováno vysokými pokutami. Proto se omlouváme, že takové repliky na zakázku nevyrábíme. Filmové repliky, které máme v nabídce, dovážíme ze zahraničí, kde se vyrábějí ve velkém v licenci (se zakoupenými právy na jejich reprodukci).
Jsme na adrese Golovinova 1709 v Kadani každý pracovní den od 7:30 do 14:00. Nemáme tu ale kamenný obchod. Pokud máš o něco ze skladu zájem, je nutné si to předem objednat a dát nám nějaký čas na vyskladnění a přípravu. Případně můžeš zavolat s číslem objednávky na 608 973 359 a ujistit se, že je připravená. Pokud si chceš vybrat z více věcí, objednej si je všechny. Na místě se pak rozhodneš, co si koupíš a co nám tu necháš.
Velikosti bot odpovídají EU tabulce velikostí. Pokud je tvoje velikost mezi dvěma čísly, doporučujeme ti objednat si obě a ten méně padnoucí pár nám pak vrátit.
Ano. Na konci nákupního procesu máte možnost zadat své evropské DIČ. Systém jej ověří u VIES a pokud je ověření úspěšné, automaticky se naúčtuje cena bez DPH. Změny ze zpětnou účinností bohužel nejsou možné. Pokud plánujete nakupovat častěji, doporučujeme se u na shopu registrovat a veškeré údaje uložit do zákaznického účtu. Odeslání objednávky se pak velmi urychlí.
Někdy se bohužel stane, že se přepravci nechovají k zásilkám dost ohleduplně. Ačkoli zboží balíme s profesionální pečlivostí, nemusí zásilka odolat hrubému zacházení. Těmito řádky tě chceme informovat, jak tuto pro obě strany nemilou situaci vyřešit.
Poškozená zásilka PPL
Při přebírání si zásilku pozorně prohlédni, zda nevykazuje známky poškození. Pokud je poškozená a řidič není ochoten čekat, než si obsah zkontroluješ (tuto povinnost ani nemá), převezmi zásilku s výhradou. Pokud pak doma při podrobné kontrole zjistíš poškození obsahu zásilky, nahlas to PPL (kontakt viz níže) do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí a pak také nám na e-mail.
Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je ale poškozené
Pokud zjistíš poškození obsahu zásilky až po jejím otevření, můžeš to nahlásit buď prostřednictvím tohoto reklamačního formuláře, telefonicky na čísle 225 331 500 nebo e-mailem na info@ppl.cz. Vždy je potřeba uvést:
- kompletní adresu doručení,
- tvůj telefonický kontakt,
- číslo zásilky,
- stručný popis obsahu a rozsahu jeho poškození.
Následně tě bude kontaktovat pracovník společnosti PPL ohledně sepsání zápisu o škodě. Zásilku je nutné zachovat v původní podobě včetně obsahu, všech obalů a vnitřních výplní, a to do doby, než PPL škodu zdokumentuje.
Zápis o škodě je sepsaný, zásilka byla vyzvednuta, jaký je další postup?
Pokud byl již sepsán zápis o škodě, přepravní společnost PPL nám zašle své vyjádření k reklamaci. Zde posuzují, jestli byla zásilka dostatečně zabalena – proto je nutné předat vše včetně výplní. Bude-li reklamace uznána, zašleme ti nový bezvadný kus.
Poškozená zásilka Zásilkovna
Obal zásilky je na první pohled poškozený
Při vyzvednutí doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Balík prosím společně s obsluhou výdejny Zásilkovny otevři a zkontroluj i jeho obsah. V případě poškození je nutné, aby obsluha výdejny nahlásila reklamaci na centrálu Zásilkovny. Přepravní společnost nám poté zašle své vyjádření k reklamaci a s dalším postupem tě budeme kontaktovat již my.
Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je ale poškozené
Podání reklamace je možné do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky prostřednictvím webového formuláře na odkaze reklamace.zasilkovna.cz či e-mailem na reklamace@zasilkovna.cz. Případně můžeš zaslat potřebné informace (číslo objednávky, trasovací číslo zásilky, fotografie obalu a obsahu zásilky) nám a my reklamaci podáme za tebe. Bude-li reklamace uznána, zašleme ti nový bezvadný kus.
Poškozená zásilka České pošty
V případě, že ti doručovatel přivezl balíček s poškozeným obalem, máš právo ho nepřebírat. Můžeš ho ale také za přítomnosti doručovatele otevřít a ihned sepsat Zápis o škodě, pokud došlo k poškození obsahu.
Pokud je obal v pořádku a až po převzetí zásilky doma zjistíš, že je obsah poškozený nebo nekompletní, můžeš uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího obalu i vnitřních výplní. Tento stav můžeš také hodnověrně doložit jiným způsobem, například fotografiemi.
Došlé zboží i jeho štítky, visačky, QR/čárový prosím vyfoť a zašli nám pořízené fotky na info@outfit4events.cz. Spojíme se s tebou a nastalou situaci vyřešíme.
Zaplacenou objednávku bohužel nelze změnit. Můžeme jí ale stornovat, vrátit plnou platbu a ty si následně vytvoříš novou objednávku. Produkty zhotovené na přání nebo na míru u nichž již výroba započala, bohužel stornovat nelze.
Toto zboží lze kvůli dlouhé době dodání od dodavatele objednat až po jeho naskladnění. Doporučujeme ti proto nastavit si na stránce produktu hlídání dostupnosti (tlačítko „Upozornit, až bude produkt skladem“). Po naskladnění obdržíš krátký e-mail, že je zboží opět možné objednat.
Je nám velice líto, ale výroba takového produktu byla ukončena, a proto jej již nemůžeme dodat. Věříme avšak, že v naší nabídce nalezneš jinou alternativu.
Měnu si můžeš na našem e-shopu změnit v menu, které se nachází v pravém horním rohu obrazovky (na mobilu je to ikona „hamburger“ vlevo nahoře). Všechny ceny výrobků poté uvidíš ve zvolené měně. Pamatuj prosím, že objednávku lze zaplatit pouze v měně, kterou si vybereš.
Při dokončování objednávky si můžeš zvolit „Rozdělení objednávky“ – tuto možnost najdeš v košíku u volby dopravy. Pokud tuto volbu zaškrtneš, produkty, které jsou skladem, ti odešleme ihned. Zbytek objednávky pošleme později v druhé zásilce, jakmile se naskladní.
Obsah našich stránek se stále rozšiřuje a mění. I když se snažíme mít všechny informace správné a bezchybné, je nám jasné, že se nějaká chyba občas objeví. Pokud odhalíš nějaký překlep, chybný údaj a podobně a dáš nám vědět, kromě poděkování tě odměníme i malou pozorností. Hlášení o chybách nám prosím posílej na e-mail info@outfit4events.cz nebo přes SMS/WhatsApp na +420 608 973 359. Děkujeme!
Výrobek, prosím, zašli zpět na naši adresu a v průvodním dopise uveď, že odstupuješ od smlouvy z důvodu nesedící velikosti. My ti následně vrátíme peníze. Na novou, správnou velikost si prosím vytvoř novou objednávku.
Adresa pro vrácení je Wellcrafted s.r.o., Golovinova 1709, 43201 Kadaň. Nezapomeň přiložit odstoupení od smlouvy či alespoň svůj kontakt, abychom dokázali identifikovat, o jakou objednávku se jedná.
Pošli nám prosím fotky a popis vady zboží na e-mail a najdeme pro tebe vhodné řešení. Uvítáme i tvůj návrh, jak situaci řešit. Zpravidla nabízíme slevu, opravu nebo výměnu zboží.
V případě platby předem (bankovním převodem, kartou, přes PayPal) dostaneš fakturu na e-mail ihned po připsání platby na náš účet. V případě platby na dobírku ti faktura přijde automaticky, jakmile obdržíme dobírkovou částku od dopravce.
Platby vracíme vždy stejným způsobem, jakým jsi objednávku hradil(a). Pokud byla tvoje objednávka placena kartou (tedy přes platební bránu), vracíme peníze stejnou cestou zpět na kartu. U mnoha bank se tato transakce neukáže jako nová příchozí platba. Místo toho původní odchozí platba z výpisu jednoduše zmizí, jako by nikdy neproběhla, a v měsíčním přehledu pak vůbec není uvedena. Úspěšné vrácení peněz si můžeš ověřit také dotazem přímo u své banky.
Samozřejmě! Ve druhém kroku v košíku máš možnost zvolit si požadovanou zemi doručení. Poté se ti zobrazí i odpovídající ceny přepravy. Nezapomeň si také zvolit správnou měnu. Koruny můžeš změnit na eura nebo dolary v menu v pravém horním rohu obrazovky (na mobilu je to ikona „hamburger“ vlevo nahoře).
Náš systém automaticky vyhodnotí, do kolika balíků je potřeba objednávku rozdělit. Pokud je zboží příliš těžké nebo objemné, systém objednávku rozdělí do více zásilek. I když máš od nás dopravu na první balík zdarma (v rámci akce „doprava zdarma“), za každý další balík se již účtuje poplatek. To je pravděpodobně důvod, proč v košíku vidíš cenu za dopravu.
Platby zaslané bankovním převodem se na náš účet připisují obvykle do dvou pracovních dnů. Pokud na potvrzení čekáš déle, je možné, že se platba automaticky nespárovala s tvojí objednávkou. V takovém případě si prosím zkontroluj ve svém bankovnictví, jestli jsi správně zadal(a) číslo účtu, částku a variabilní symbol. Poté nám můžeš zaslat potvrzení o platbě na e-mail info@outfit4events.cz. My platbu dohledáme a ručně ji spárujeme. Pro příště doporučujeme platit pomocí QR kódu z faktury, vyhnete se tak zbytečným překlepům.
Pokud je zboží skladem, odesíláme ho zpravidla následující pracovní den. V případě, že zboží skladem není, je u něj uvedený předběžný termín naskladnění. Občas se stane, že zboží obdržíme dříve, ale někdy bohužel dochází i ke zpoždění ze strany dodavatele. Uvedené termíny proto prosím ber jako orientační a předběžné.
Je to z legislativních důvodů. V roce 2023 byla v ČR pro e-shopy zavedena zákonná povinnost dodat zboží do 30 dnů. S delší dobou dodání musíš jako zákazník výslovně souhlasit – proto se ti tento krok zobrazuje v košíku. Jelikož prodáváme zboží s velkým podílem ruční práce, je jeho výroba závislá na několika málo řemeslnících. Pokud někdo z nich například onemocní, dochází bohužel k neplánovanému zpoždění. Tato měsíční rezerva v dodacím termínu nás tedy chrání v případě takovýchto nečekaných událostí. Pokud bychom ji tam neměli a zpozdili se, hrozila by nám od České obchodní inspekce (ČOI) pokuta až 5 milionů korun.
V první řadě je potřeba vybrat zboží skladem, pak můžeme odeslat objednávku okamžitě. Jako nejrychlejší možnost přepravy u nás doporučujeme kurýrní službu GLS a PPL. Objednávky o pracovních dnech do 11 hodin odesíláme ještě týž den, jinak pak následující pracovní den.
Někdy dáváme určité zboží, které máme skladem, do výprodeje. Děláme to proto, abychom uvolnili místo v našem skladu pro nové produkty a mohli tak neustále rozšiřovat naši nabídku (mrkni na naši stránku „Novinky“). Konkrétní skladová varianta produktu tak může být ve slevě. Pokud si ale objednáš stejný produkt ve variantě, která se musí teprve vyrobit, tato výprodejová cena se na ni už nevztahuje.
Na produktové stránce vždycky uvádíme dostupnost zboží. Můžeš tam vidět buď "skladem a počet kusů", nebo "na objednávku" a k tomu "předběžný termín odeslání" po objednání. Pokud chceš omezit svůj výběr jen na produkty skladem, doporučujeme na levé straně ve sloupci „Zúžení výběru“ zaškrtnout filtr „Skladem“.
Přestože sošky i figurky balíme moc pečlivě, k téhle nepříjemnosti přesto vlivem hrubého zacházení během dopravy může dojít. Ve většině takových případů se dá soška jednoduše zachránit. Sošky jsou totiž vyrobené ze syntetické pryskyřice, kterou můžeš dobře slepit libovolným dvousložkovým lepidlem na plasty. Když si dáš trochu námahy, sošku tím zachráníš a takovéhle řešení bude mnohem šetrnější k planetě než ji zahodit. Tahle oprava nemusí být vůbec viditelná. Případnou stopu po prasklině jde dobře zamaskovat pastelkou nebo jinou krycí barvou. Sošce tak dáš druhou šanci a na sebe budeš jistě pyšný(á).
Kamenný obchod ani showroom bohužel nemáme, provozujeme pouze internetový obchod. Můžeš si ale u nás v Kadani v pracovních dnech od 7:30 do 14:00 svou online objednávku osobně vyzvednout. Pokud si chceš vybrat z více artiklů, objednej je všechny a na místě se pak rozhodneš, co zakoupíš a co ne. Než se k nám však vydáš, počkej prosím na zprávu, že je objednávka připravená k odběru.
Od roku 2025 už jezdíme se stánkem na vybrané trhy! O tom, kde nás najdeš, vždycky informujeme na našem Facebooku. Tak sleduj naše příspěvky, ať ti nic neuteče!
Jelikož si zakládáme na udržitelné a ekologické stránce naší firmy, papírový katalog netiskneme. Celou naši nabídku najdeš pouze elektronicky na našem e-shopu Outfit4Events. Nabídka je tam neustále aktualizovaná a rozšiřovaná o novinky. Na shopu taky nabízíme výrobky v akci za zvýhodněné ceny. Nakupování bez papírového katalogu má prostě spoustu výhod!
V případě podezření na ztrátu balíku nás určitě kontaktuj. My pak nahlásíme problém přímo centrále daného dopravce, která zahájí proces dohledání balíku. Na hledání si většinou vyhrazují 30 dní, ale podle zkušeností pátrání končí mnohem dříve. Pokud nám dopravce ztrátu balíku potvrdí, kontaktujeme tě s návrhem na možné řešení (zaslání nového kusu nebo vrácení peněz).
Pokud nás zákazník žádá o dodatečnou změnu fakturačních údajů do podání přiznání k DPH, které se podává do 20. následujícího měsíce od vystavení faktury, vynasnažíme se ti vyhovět. Veškeré změny po podání daňového přiznání k DPH už ale nejsou možné. Pokud jsi tedy objevil(a) ve faktuře chybu, co nejdříve nás prosím kontaktuj na email support@outfit4events.cz a přesně popiš, co je potřeba změnit.
U nás na e-shopu prodáváme zboží od spousty výrobců. Jméno a adresu výrobce najdeš vždy na stránce produktu na konci popisu.
Úpravy u zahraničních výrobců
Pokud jde o zahraničního výrobce, úpravy na přání bohužel nejsou možné. Zboží ze zahraničí je dodáváno ve standardních variantách a další modifikace nejsou možné.
Úpravy u českých výrobců
U českých výrobců je možné se na některých úpravách domluvit. Švadlenky a sedláři se ti snaží vyjít vždycky vstříc. U kovářů je to bohužel kvůli jejich zahlcenosti výrobní kapacity obtížnější.
Pokud máš o nějakou úpravu zájem, pošli nám před objednáním dotaz na info@outfit4events.cz. Rádi zjistíme, jestli je úprava možná, a pokud ano, jestli to bude znamenat nějaký příplatek.
Jelikož se nejedná o naši výrobu, nýbrž o dovoz ze zámoří, změny bohužel nejsou možné. Na kůži koženého zápisníku je ale možné dodatečně věnování vypálit laserem. S takovýmhle požadavkem se ovšem obrať na majitele laseru ve svém okolí.