Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu

608 973 359 (Po-Pá, 8-16hod)

Přišla Vám poškozená zásilka?

30.11.2017
poškozená zásilka

Někdy se bohužel stane, že se přepravci nechovají k zásilkám dost ohleduplně. Ačkoli zboží balíme s profesionální pečlivostí, nemusí zásilka odolat hrubému zacházení. Těmito řádky Vás chceme informovat, jak tuto nemilou situaci vyřešit.

Poškozená zásilka PPL

Při přebírání si zásilku pozorně prohlédněte, zda nevykazuje známky poškození. Pokud je poškozená  a řidič není ochoten čekat, než si obsah zkontrolujete (tuto povinnost ani nemá), převezměte zásilku s výhradou. Pokud pak doma při podrobné kontrole zjistíte poškození obsahu zásilky, nahlaste toto PPL (kontakt viz níže) do 3 pracovních dní od okamžiku převzetí a pak také nám na email.

Obal zásilky je v pořádku zboží uvnitř je ale poškozené

Při zjištění obsahu zásilky až po jejím otevření můžete poškození nahlásit buď prostřednictvím tohoto reklamačního formuláře, telefonicky na čísle 225 331 500 nebo emailem info@ppl.cz. Vždy je potřeba uvést:

  1. kompletní adresu doručení
  2. Váš telefonický kontakt
  3. číslo zásilky
  4. stručně popsat obsah a rozsah jeho poškození.

Následně Vás bude kontaktovat pracovník společnosti PPL  ohledně sepsání zápisu o škodě. Zásilku je nutné zachovat v původní podobě včetně obsahu, všech obalů a vnitřních výplní, a to do doby, než PPL škodu zdokumentuje.

Zápis o škodě je sepsaný, zásilka byla vyzvednuta, jaký je další postup?

Pokud byl již sepsán zápis o škodě, přepravní společnost PPL nám zašle své vyjádření k reklamaci. Zde posuzují, zdali byla zásilka dostatečně zabalena – proto je nutné předat vše včetně výplní. Bude-li reklamace uznána, zašleme Vám nový bezvadný kus.

Poškozená zásilka DPD

Obal zásilky je na první pohled poškozený

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte právo ho nepřebírat. Můžete ho ale také přijmout a ihned sepsat s kurýrem Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k poškození obsahu zásilky. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktovat s číslem objednávky (info@outfit4events.cz nebo tel. 608 973 359). Reklamaci sami s DPD dořešíme a po jejich vyjádření Vám zašleme nové zboží.

Obal zásilky je v pořádku zboží uvnitř je ale poškozené

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený až po jeho rozbalení, zásilku (obsah, obal, výplňové materiály) nafoťte a opět nic nevyhazujte. Nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí pak musíte zavolat na linku DPD (225 373 373) a nahlásit poškození zásilky. Pokud tuto lhůtu nedodržíte, DPD bohužel na pozdější reklamace ne reflektuje.

Poškozená zásilka České Pošty

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že je obsah poškozený, případně že je nekompletní, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího obalu vnitřních výplní. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem, například fotografiemi.

Témata: Dárek

Líbí se Vám článek? Sdílejte jej s přáteli!

Komentáře (0)

Podobné články

  • Pirátská vlajka Pirátská vlajka

    Pirátství začalo vznikat již v dobách, kdy na moře začaly vyplouvat první obchodní lodě. V období prvních kolonizací, kdy se ze vzdálených oblastí dovážely drahé kovy, koření, tabák a jiné luxusní zboží, začali mnozí lupiči spatřovat v osamocených lodích „snadnou kořist“. Dnes už na moři sotva spatříme pirátské plachetnice a na nich piráty se šavlí v ruce, nicméně tento způsob obživy přetrvává dodneška (ač za pomoci motorových člunů, automatických zbraní a jiné moderní techniky). Pojďme si ale říci přímo něco o samotné pirátské vlajce.

  • Dárkový poukaz Dárkový kupón, sázka na jistotu!

    Obracíte se na nás s prosbou o dárkový kupón pro svého kamaráda, kamarádku, milovaného, milou, kolegu atd. Chcete udělat radost něčím z našeho obchodu a vzhledem k šířce sortimentu si nejste jistí, co konkrétně koupit. Také se chcete vyhnout zbytečnému vracení zboží, v případě, že byste se do vkusu obdarovaného netrefili.

  • Historické stany Historické stany

    Zmínky o stanování se vyskytují v písemných pramenech nepřetržitě od starověku po celý středověk.

Naším zákazníkům se věnujeme a odpovíme Vám na jakýkoliv dotaz

Vaše dotazy nám pomáhají se zlepšovat. Co je pro jednoho samozřejmá banalita může být pro druhého zajímavá novota. Nebojte se zeptat. Jsme tu pro Vás! Co sami nevíme, na to se zeptáme dalších odborníků, se kterými spolupracujeme. Nejčastější dotazy pak zveřejňujeme zde. Děkujeme za Vaší zvídavost!

Zvolte jazyk

Zvolte měnu

CZK