Servis a reklamace

V rámci vad zboží jsou možné následující situace:

  • vada vzniklá během přepravy
  • vada odhalená či vzniklá během používání zboží

Vada zboží vzniklá během přepravy

Koupili jste si u nás např. krásný dekorativní předmět, ale po rozbalení jste zjistili, že došlo během přepravy k jeho poškození? Občas se to děje u sošek vyráběných z polyresinu.

  1. Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zásilka nějakým způsobem poškozená (roztržená, zdeformovaná, nakopnutá…), sepište na místě s řidičem zápis o přesném poškození balíku a pokud bude zásilka po rozbalení poničená, obratem volejte na zákaznický servis dopravce a žádejte sepsat zápis o škodě.
  2. Pokud nejeví zásilka známky poškození a vy je zjistíte až po rozbalení, obratem se obraťte na přepravce či s dotazem na nás, aby bylo možné věc s přepravcem řešit. Je nutné nás kontaktovat nejpozději do 2 dnů od přijetí vadné zásilky. Zároveň Vás žádáme, abyste ponechali zboží v původním obalu a nesnažili se zboží jakkoliv opravovat.

Na základě řádného nahlášení u přepravní služby a poskytnutí součinnosti (původního obalu, popř. zaslání fotografií), nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my vám můžeme obratem zaslat nový bezvadný kus.

Vada zboží odhalená či vzniklá během používání zboží

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Zde najdete návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem e-shopu:

  • přineste zboží osobně do naší provozovny na adrese: Golovinova 1709, Kadaň, PSČ 43201, nebo
  • pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu naší provozovny: Wellcrafted s.r.o., Golovinova 1709, Kadaň, PSČ 43201

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a stručný popis závady.

Výrobek do reklamace předejte, prosím, čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Předejití problémů

Zakoupili jste u nás karnevalový kostým a při oblékání nebo prvním použití došlo k jeho poškození?

Než si kostým poprvé obléknete, přesvědčte se prostým přiložením na tělo, že není velikost kostýmu menší, než jsou Vaše tělesné proporce. Pokud zjistíte, že je velikost kostýmu menší, tento nám pošlete zpět. Vyměníme Vám velikost nebo vrátíme peníze, pokud Vám vhodnou velikost nebudeme schopni nabídnout.

V kostýmu se pohybujte s ohledem na jeho všechny části ale hlavně se zdravým rozumem. Zničit lze každý kostým! Záruka výrobce se vztahuje toliko na vady materiálu a zpracování, nikoli na poškození vzniklá v důsledku nevhodného zacházení.

Servis zboží zakoupeného v jiném obchodě

Prosím, mějte pochopení, že nejsme servisním střediskem všech dalších prodejců na trhu. Pokud Váš porouchaný výrobek nebyl zakoupen v našem obchodě, nemůžeme se Vaším podnětem z kapacitních důvodů věnovat. Děkujeme za pochopení.

Neváhejte říci nám svůj názor!

Je naší snahou dodávat Vám kvalitní zboží. Rádi se dozvíme o Vašich kritických připomínkách. Vaše podněty již vedli k mnoha obměnám naší nabídky, za což Vám děkujeme!