Jak nakupovat v našem e-shopu

Nalezli-li jste produkt, který zamýšlíte koupit, klikněte prosím a červené tlačítko "Koupit" (u pravého dolního rohu hlavní produktové fotografie). Následně se objeví informační okno "Do košíku jste úspěšně přidali". Od této chvíle máte produkt v košíku vložený a klikem na "Vybrat další zboží" (modrá šipka vlevo) se dostanete zpět do obchodu a můžete hledat další zboží a přidávat jej do košíku. Na rozdíl o kamenných obchodů se nemusíte bát, že by se Vám všechno zboží do košíku nevešlo!

Pokud v košíku již máte veškeré zboží, které jste chtěli zakoupit, klikněte po vložení do košíku na červený ukazatel vpravo "K pokladně - objednat". Následně uvidíte obsah svého košíku, kde případně můžete změnit množství položek či objednaných kusů (přepisem číslice a stiskem enter). Pokud jste s obsahem košíku spokojen(a) stiskněte "POKRAČOVAT k doplňkovým službám"

Doplňkovými službami máme na mysli dárkové balení a prodlouženou záruku, kterou za uvedený příplatek můžete navolit. Poté zvolte "POKRAČOVAT k dopravě a platbě". Na stránce "Doprava a platba" si prosím zvolte typ dopravy a platby, které Vám vyhovují nejlépe. Pokud Vaše objednávka obsahuje skladové i neskladové zboží současně, máte zde možnost, nechat si objednávku rozdělit. Skladové zboží Vám odešleme obratem a zbytek dopošleme v nejbližším možném termínu. Po zvolení způsobu platby prosím klikněte na "ODESLAT objednávku"

Následně se objeví poděkování s číslem objednávky. Toto číslo si prosím zapište, pokud ve své mailové schránce neobjevíte automatické potvrzení objednávky. Potvrzení by se mělo objevit takřka obratem, max. během několika málo minut. Pokud nám k objednávce chcete následně něco sdělit, uveďte prosím její číslo.

Pokud by se snad něco nedařilo, můžete nás kontaktovat telefonicky.

Poradna - otázky a odpovědi

Chtěl bych Vám nabídnout své výrobky, možná by Vás něco mohlo zaujmout.

Jsme jedním z největších obchodů na českém trhu a veškeré dodavatele před započetím spolupráce pečlivě prověřujeme. S mnohými výrobci nemůžeme spolupracovat – ne proto, že bychom nechtěli (jejich výrobky to jsou často velmi pěkné a originální) - ale proto, že by spolupráce z dlouhodobého hlediska dle dosavadních zkušeností nemohla fungovat. Nejčastější překážky spolupráce jsou: (1) výrobce se nevěnuje se výrobě jako své hlavní činnosti, nýbrž jako přivýdělku při svém dalším zaměstnání, (2) garantovaná doba dodání je delší jak měsíc, (3) nejsou schopni nabídnout nižší velkoobchodní ceny nižší oproti běžným cenám pro spotřebitele, (4) odmítají dodávat na fakturu se splatností alespoň jeden týden od obdržení, (5) jejich výrobky jsou natolik originální, že není možné vyrobit dva cca totožné kusy. Pokud žádná ze jmenovaných překážek není Vaším případem, neváhejte a spojte se s námi. Dlouhodobě dobré spolupráci by nemělo nic bránit!

Vstoupit do poradny